Wat kunnen wij voor u betekenen?

Onze diensten

We bieden een compleet assortiment aan diensten aan om werknemers ervan te verzekeren dat ze zonder problemen in Nederland kunnen werken.
Wij bieden onder andere het volgende aan:

  • verplichte zorgverzekering
  • advies en begeleiding voor plaatselijke registratie
  • hulp met het vinden van het beste pensioenplan, omdat dit verplicht is voor tijdelijke werknemers (StiPP)
  • hulp bij het openen van een Nederlandse bankrekening
  • hulp bij het samenstellen en opgeven van Nederlandse belastingteruggave
  • G- rekening

Wij beginnen met een introductiegesprek. Tijdens dit gesprek geven we advies over de stappen die nodig zijn om in overeenstemming te komen met de Nederlandse wet. We geven ook advies over begeleiding met betrekking tot kosten die geclaimd kunnen worden voor degene die onder de 30% regeling valt. Op deze manier helpen we werknemers hun inkomen op een legale manier te maximaliseren.

Ons Customer Service Team zorgt voor werknemers, van begin tot eind. Dit blijkt onder andere uit het volgende:

  • Wij factureren de cliënt binnen 24 uur na ontvangst van uw rooster.
  • Wij maken de betaling binnen 24 uur na ontvangst over.
  • Elke vraag die u heeft, beantwoorden we uiterlijk binnen 24 uur (meestal sneller).
  • Wij maken u het leven makkelijk, zodat u zich kunt focussen op uw carrière zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het juridische papierwerk.

Wij handelen altijd transparant en eerlijk. Dit betekent dat u nooit voor onverwachte kosten komt te staan. Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening, hoeft u ons niet te betalen. Met andere woorden: u kunt onze diensten zonder enig risico uitproberen.

Referenties Contact opnemen